Гарантія на товар, обмін або повернення.

На весь товарний асортимент гарантія поширюється від 1 року і до 3 років. Згідно статті 9 Законодавства України повернути або поміняти товар можна не пізніше 14 днів з моменту придбання товару в таких випадках:

  1. Поверненню та обміну підлягає лише новий товар, або не має слідів використання, а саме: потертостей, подряпин, відколів, інших пошкоджень.
  2. Товар який не збирали і не монтували, був збережений товарний вид.
  3. Упаковка повинна бути ціла (не ушкоджена).
  4. Надано: номер (-ра) телефонів, з якого (-их) було зроблене замовлення, ПІБ клієнта, адреса куди була зроблена доставка, номер менеджера у якого зроблений був замовлення, номер замовлення, а так само дата здійснення замовлення.

У вас є можливість відмовитися від товару в момент його доставки, якщо з якої-небудь причини він вам не підходить і не подобається. Якщо був завдаток в цьому випадку його повернуть, але необхідно сплатити послуги кур'єрської служби.

Стаття 13 Закону України "Про захист прав споживачів" говорить:

  • Пункт 5. У разі якщо інше не передбачено договором, клієнт не має права розірвати договір, який був укладений на відстані, якщо:
  • Пункт 3. Договір відноситься до виготовлення або зміни товару на замовлення споживача, тобто товар не може бути проданий іншим особам або ж може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для виконавця (продавця).

Рекламаційні ситуації.

Коли у вас виникають питання щодо якості товару, (механічні пошкодження окремих деталей), зв'яжіться з нашим представником щоб якомога швидше вирішити трапилася ситуацію.

Розгляд претензій рекламаційних питань, недокомплекту відбуваються в триденний термін. Гарантійна заміна деталей відбувається при пред'явленням фотографій (пошкоджень шлюбу). Доставка дефектних деталей виробнику відбувається за рахунок покупця, в свою чергу деталі покупцеві надаються безкоштовно.

Цілісність товару на замовлення клієнта проводиться в присутності служби доставки, самим покупцем, під час отримання (доставки) товару. Комплектація виробу визначається описом виробу.

НА ЩО НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ ГАРАНТІЇ:

  1. Властивий знос або ж вичерпання ресурсу.
  2. Будь-які пошкодження завдані клієнтів або ж третьою особою.
  3. Пошкодження товару в слідстві стихійних лих (природних явищ)
  4. Пошкодження, що виникли в результаті неправильного використання (відносини), температури, впливу рідких речовин, запиленості, механічних пошкоджень.
  5. Пошкодження, які були створені порушенням використання товару, правил експлуатації даного товару.

Гарантійний термін не діє в разі:

  1. Механічних пошкоджень які були зроблені з вини замовника.
  2. Зміна конструктивних елементів.
  3. Перевищення допустимого навантаження.
  4. Товар використовувався не за призначенням.

Якщо ж у вас виникли питання щодо товару, купленого (придбаного в нашому магазині, вам слід скласти претензію за правилами і відправити нам на електронну адресу (tovar.ua@ukr.net). Гарантійний термін починається з моменту передачі (доставки) товару.

При виникненні будь-яких питань щодо якості товару (меблів) у клієнта до виробника, необхідно:

  1. Зателефонувати менеджеру у якого оформляли замовлення.
  2. Оформити бланк рекламацій (претензій).
  3. Передати його електронним листом на пошту.

Слід обов'язково зробити фотографію, причину, рекламації на цифровий фотоапарат і зробити відправку на електронну адреси виробника разом з претензією і повною інформацією про покупку. Місто, ПІБ, Дата покупки, назва моделі. На фотографії повинен бути загальний вигляд саме дефектної деталі і окремо фотографія вади.